Kızım 18 aylık 75 cm 8.5 kg 2250 gr 46 cm doğdu kısa mı boyu endokrine gidiyorum sörf bu yüzden doktor kötü değil ama 6 aya bi takip edelim diyor böyle çocuğu olan var mı ya da olupta sonradan uzayan çocuğu olan var mı ya ben çok takıyorum açıkçası boyu