monster ben bir de şunu fark ettim illa uyusun diye ben çırpındıkça o uyumuyor saldım geçen gün dedim ne zaman uykusu gelir o zaman yatırırım. İşe yaradı gibi ama ağlıyor ediyor tabi hep kucağımda çok yoruluyorum napacağımı şaşırdım artık büyümesini beklemekrten başka çare kalmadı böyle böyle zaman geçecek