Minikarslann beybilimeybili valla bende 2 ay duzenlı regl oluyorum ama ben böyle bısı görmedim artık bezdim yaa bıktım . Hergün duş alsam ne fayda sanki kan kokuyorum ya ötle rahatsızlık duyuyorum
Minikarslann -SweetPanda- yaaaa cok kötü Bir durum işte o 🥹 reziiliği bir yana yaa gerçekten gitcem doktorada zamanını ayarlayamadım bir Türlü artık bılkınlık geldi gidersem yazayım :-) Bıktım artık vallahi yokya az olsa keşke
Minikarslann Tugcebb daha ıkı aydı falan düzenli olmaya başladım 😅🧚🏻♂️ dogumdan sonra insallahhh azalır umudum o yönde .. buyuk ıhtımal ondan hem emzırme hem adet rezalet cekıyorum
Minikarslann 3kedili2bebekli gitcem insallah cocuklardan zaman bulamıyorumki bulayımda insallah gideceğimmm yaa . Azalsın ıstıyorum artık