Minikarslann hep mi böyleydi? Benim eskiden 5 gün sürer ve tek gün yoğun kanama yaşardım. 1 saat ağrım olur geçerdi. Doğumdan sonra dünyam şaştı 😂 30 yaşımda regl ağrısı ne demekmiş, kanama nasıl olurmuş gördüm 😂 ilk 1 sene öyle geçti. Ve kanamadan dolayı mı bilmiyorum ilk bir sene çok yorgunluk halsizlik çektim. 1 seneden sonra eski düzenime döndüm. Bakın o halsizliğim yok artık. Nedenini sorguluyordum, yazınca farkettim bu bile olabilir