metemom_ Teletabianteni oğlum 21 aylık tavsiyem kaka saatlerini takip edip götürmeniz tuvalete öyle alışıyorlar bu gün 4 gün falan oldu çiş için erken olduğunu düşünüyorum çünkü kuru bezle hiç uyanmıyor ama kaka saatlerinde götürüyorum yapıyor lazımlık kullanmadık bu arada daha almadım normal tuvalete çömelip yapıyor
Teletabianteni metemom_ klozet var bizde klozet aparatı da aldım ona bir iki denedim ama inmek istedi
crybaby noodlesever merhaba bizde bugün başladık bir kaç gündür bezi zorla takıyordum istemiyordu lazımlık aldık hemen bir iki denedi fakat korktu mu anlamadım oturmak istemiyor. Sürekli altına yapıp söylüyor kakasının geldiğini de söyledi fakat yaptıramadım çok şey denedim . Normal mi acaba siz nasıl yaptınız ? 25 aylık olmak üzere kızım banyoda falan söyleyip yapıyordu uzun süredir biraz da ona güvenmiştim. Tavsiyeye ihtiyacım var lütfen🥹🙏🏻
noodlesever crybaby sizde yanınna oturun konuşun, ellerini tutun oyun oynayın ki tutunup kalkmasın, dikkatini dağıtın hadi çişini yap baybay yapalım falan diyin veya ödül koyun işte çişini yap çikolata veriyim vs gibi
Teletabianteni metemom_ alaturca da var onla olacağını bilsem ona götürürüm de bakalım alışır umarım.erkenden başlamakta istiyorum beklesem 2 yaşından sonrası kışa denk gelecek o zaman yapamayacam
crybaby noodlesever o kadar hareketli bir çocuk ki biz onu oturtamıyoruz hiç ama bugün bir kaç kere uzun oturdu inşallah artarak devam eder
ikicocukluanne__ noodlesever darısı bize olsun gece işini nasıl yaptınız biraz anlatır mısınız Bizim gündüz iyide gece sıkıntı
1Dost noodlesever Bence bu konuda kız çocuk erkek çocuk farkı var. Kızım 22 aylıkken bıraktı oğlum 3 yaşındaydı 1 ay sürdü eğitimi
Teletabianteni metemom_ su diyeyim yeter ki benimki bayılır ama maşallah oturma gibi bir huyu yok musluğu açar elini ayağını altına sokar. Ama mantıklı deneyeceğim. Teşekkür ederim