noodlesever Biraz geç başladık çünkü kızım geç konuştu biraz konuşup ifade etmesini bekledim. Korktuğum gibi olmadı çok şükür 2 günde bıraktık hem gece hem gündüz bıraktık. Çok büyük bir nimetmiş gerçekten bu da ☺️ darısı diğer bebişlere kolaylıkla olsun 😚🥰
Teletabianteni noodlesever öneride bulabilir misiniz? Nasıl yaptınız? Benim bebeğim 20 aylık ama ufak ufak başlamak istiyorum
usenmedimyaptimbirvelet noodlesever ay benim oğlum o kadar büyüdü ki artık bu perşembe bende başlıyorum 😒 çok korkuyorum ölümden ölüm değil tuvalet eğitiminden🥶 bana da dua edin de bitsin gitsin bu işkence oğlum asla söylemiyor yaptıktan sonra söylüyor hele çişi asla onu söyleme gereksiniminde bile bulunmuyor kakası rahatsız ettiği için söylüyor 💆🏻♀️
Retzja Maşallah, harika haber 🤜🏽🤛🏽 Biz de sürece başladık, oğlum 25 aylık. Bugün sanırım 6. Günümüz, kaçırmalar epey azaldı diyebilirim.
noodlesever Teletabianteni sabah açtım bezini göstere göstere bak başka bez yok artık büyüdün bizim gibi tuvalete yapıcaksın dedim sürekli soruyodum var mı diye bazen var dedi bazen yok ilk gğn 2 defa falan yaptıktan sonra söyledi, asla kızmadım olabilir yetişemedin vs dedim yani klasik öyle extra bişey yapmadım
noodlesever usenmedimyaptimbirvelet deneyin aöa hazır değilse zorlamayın herşeyin bir vakti gerçekten oluyormuş denedim gördüm
noodlesever metehanbilge şu an tam 38 aylık. 2.5 yaşında hala tek tük kelimeleri vardı tam 3 de cümle kurmaya başladı bazı kelimeleri hala biz gibi net değil tabi ama derdini anlatcak kadar konuşuyor. Veya bazı kelimeleri tersten söylüyor. Mesela kapat yerine bakat veya bakak diyor kapıya bakı diyor balona banom diyor gibi gibi
noodlesever kirpapatyasi19 38 aylık. 37.5 da başladım. Bi sabah uyandığında bezini açıp bak başka bezimiz yok sende artık büyüdün bebekler bez takar sen ablasın vs dedim ilk bi altına yapınca mızıldadı anne bez bağla dedi bende bez yok baba almıyor artık tuvalete yapcaksın dedim. Hadi çişini yap baybay yapalım dedim. Hoşuna gitti lazımlığa yapıp baybay çiş diyordu öyle öyle heveslendi. İlk gün büyük çişini söylemedi korktu onu yapmaktan pantolonunu yaptı kendisi görünce de korktu hiç kızmadım olablir kaçırdın ama bidaha yapma falan dedim. Klozete döküp beraber sifon çekip baybay dedik hep. Veya çok istediği bişey varsa hadi çişini yap alalım, çişini yap seni bakkala götüreyim falan dedik öylelikle heveslendi yaptı
cakebabe noodlesever sabah kuru kalkıyor muydu bezliyken bu önemli diye duymuştum 22 aylık bende bıraktırmak istiyorum ama kuru kalkmıyor gece su içiyor
noodlesever cakebabe benim kızım da acayip sıvı tüketir. Geceleri de bıraktık ama ilk günler gece bağladım çünkü Alez ihtiyacım vardı pazarı bekledim pazardan alayım diye. İlk 3-4 gün gece bağladım 1 gün bez dolu uyandı ertesi gün kuruydu. Yine de alez yok diye gece bağladım baktım hala kuru uyanıyor sabah lazımlığa yapıyodu artık bağlamadım. Bağlamadığım gece uykudan kaldırdım ama tam uyanmadı oturttum uyuklarken yaptı. Sonrasında uykusu gelince hadi çişini yap yatacaz dedim yapıp yattı hiç ıslatmadı geceleri sabah uyanınca lazımlığa koşup yapıyor
nur2841 noodlesever lazımlığa mı yaptırdınız bebeğim ona oturmak istemiyor tuvalette de her yere dokunuyor
noodlesever nur2841 evet lazımlığa yapıyor hala ama yavaştan klozete alıştırcam artık. Alaturka tuvalete siz tutsanız da mı korkuyor ?
metemom_ Teletabianteni oğlum 21 aylık tavsiyem kaka saatlerini takip edip götürmeniz tuvalete öyle alışıyorlar bu gün 4 gün falan oldu çiş için erken olduğunu düşünüyorum çünkü kuru bezle hiç uyanmıyor ama kaka saatlerinde götürüyorum yapıyor lazımlık kullanmadık bu arada daha almadım normal tuvalete çömelip yapıyor