beyza_09 Sallanmadan uyumuyor ayakta sallamıyorum hamakta sallanarak uyumak istiyor ne yapacağımı bilmiyorum acil yardım edin
ylnydg beyza_09 bu ayda uyku gerilemesi var. Yeter ki uyusun diye bakmalısınız bence. Ortalama 6. Aydan sonra düzenlemelere başlamak daha mantıklı.
haticeysr0 beyza_09 dört ay daha küçük döndürebilirsiniz bu durumu bindirme hamaga hiç kendine hakim ol ayakta salla uyumuyorsa uyumasın pes eder elbet hamaga koyma
haticeysr0 beyza_09 kucakta niye uyutuyosun emiyorsa emerek uyutmaya alıştır yanına uzan gözü hafif gidince koy yataga tamamen uyutma mayısık şekilde koyacaksın yani ben kızımı yanında yatarak büyüttüm oğlanı ayağa aldım o şekilde uyuyor yanda yatmak istemiyor
beyza_09 ylnydg bi yanım böyle diyor aslında ne yapacağımı bilemedim sizin fikirlerinizi almak istedim
haticeysr0 ylnydg yanlış o aylarda düzeni oturuyor uyku gerilimesi her ay var bu arada altida da var yaşına kadar sürer her ay sendromlu her ay ataklı bunların 😂
haticeysr0 beyza_09 sen beni dinle bacım nasıl uyursa uyusun değil hamaga salıncağa alıştırma bunu yaşamış biri olarak diyorum yaşına kadar bu şekilde oldu kızım sonra yana uzanarak belirli bi sitili yoktu bi onun üstünde bi yerde bir gökte 😂😂😂çok çektim çok
ylnydg haticeysr0 4. Ay atağının adı “uyku gerilemesi” olarak geçiyor hatice hanım. 4 ve 8 ayda uyku gerilemesi var. Her atakta uyku illaki bozuluyor tabi o ayrı. uyku eğitimcileri bile 5-6 aydan önce uyku eğitimi vermezler bebeklere. Bir rutin oturtulması önerilir sadece.
haticeysr0 ylnydg biliyorum iki çocuğum var benim bu ilk değil 😂 30 aylık ilki bütün ataklardan çıktık sıra iki yas sendromunu atlatmaya geldi üçe kadar sürüyormus 😂Bende aynı şeyi dedim rutini o aylarda oturuyor dedim rutin ve düzen es anlam.