Bebeminnie Gly22 evet reflü mamasıdır o koyu kıvamlı olur kusmaması için sen normal bebelac gold 1 numara al canm
Sumide Gly22 anti reflu yaziyosa ondandir o kusmayi önlemek icin kullanılıyo biz aptamil ar kullanıyoruz koyu kıvamlı
Gly22 Bebeminnie tamam canım bunu zor kullanamayız bu durum da çok koyu oluyor ar anti reflü yazıyor üstünde