00998 meltemmustafa şu zamana kadar kullanmayı düşünmedim. Bu sizin fikriniz. Kullanmak istiyorsanız biraz bekleyin öyle kullanın daha çok minik 🥹
meltemmustafa gzd_nhr bebeği yıkamak daha bi zahmetli ya bende eşimin memleketine gidicem o yüzden islak mendile geçmek istiyorum daha kolay olur diye
meltemmustafa 00998 eşimin memleketine gıdıcez orda zorlanıcam diye ıslak mendile geçmek istiyorum açıkcası
00998 meltemmustafa siz bilirsiniz 🥹 benim arkadaşım da kullanıyor yıkıyor öyle kullanıyor. Annelik gerçekten çok zor en ufak şeyi bile dert ediniyoruz kendimize🥲
bir1anne meltemmustafa ben pamuk kullandığımda Bebeğimin poposunu iyi arındıramadığım için%99.9 sulu ıslak mendil kullanıyorum
selimin_annesi25 Aydayız hala pamuk ıslatıp kullanıyorum. Çok şükür bir zorluğunu yaşamadım. Pişik olduğu süreçte oldu ishal olduğu süreçte. Sorun yaşamadık