meltemmustafa 3.5 aylıkken ıslak mendile geçtim aslında daha devam ederdim de bayramlarda hep memlekete gittik bayram telaşından pamuk ıslatmak zahmetli geldi ıslak mendil kolayıma geldi açıkçası şuan 4 aylık olacagız ama herhangi bir pişik falan durumu yaşarsam yine pamuğa dönerim açıkçası.. şuan için iyiyz şükür sleepy ıslak mendilleri çok yumuşak baby turco sert geldi bana onu kullanmıyorum. Birde sık sık bepantol sürüyorum ki pişik olmasın diye havalar zaten sıcak birde çocuk pişmesin
Ha birde annem ıslak mendili muslukta yıkayıp silmemi söyledi ee o da pamukla aynı şey zaten 😀