Teletabianteni 3 ay önce falan aynı durumu yaşadım ilk defa başıma gelmişti doktora gittim muayene etti gebelik testi istedi. hiçbir sıkıntı yok ilk defa oluyorsan çok önemli değil stresten vs de olabilir. önümüzde ki aylarda tekrar ederse mutlaka doktora görün dedi bir daha da olmadı zaten