birprensannesi41 Teletabianteni canım hiç endişelenme bende ilk defa o geçen öyle oldum 2 hafta geçti hemen yine regl olmuştur havalardanmıdır hormondanmidir anlamadim
Teletabianteni birprensannesi41 muhtemelen stres yorgunluk hava hepsi bir araya gelince oldu bakalım önümüzdeki aya
patlakprezervatif Teletabianteni ben olmuştum ama bir kere başıma geldi. Olduğu dönemde evli bile değildim. Hatta yumurtalıklarıma baktırmış yumurta rezervlerimde sıkıntı var demişlerdi. Ve iki kere adet olunca acelen ne ya olanı da tüketiyorsun diye hayıflanmıştım 😄.
tubi94 Teletabianteni aynı durumu yaşadım kadın doğuma gittim hormonlardan dedi bir daha olurasa gel doğum kontrol hapı başlayalım demişti
barismom Teletabianteni anladım canım randevu varsa bi kadın doğuma randevu al ihmale gelmez kadın hastalığı
Minikcikler00 Teletabianteni Rica ederim canım ne demek takipte kal diğer adette de olursa bir doktora görünürsün
beybilimeybili Teletabianteni benim de doğumdan birkaç ay sonra öyle olmuştu ama sonra tekrarlamadi sürekli böyle olursa bı doktora git canım