mutlubiranneeeee evet aynı aynı şuan bi bez değiştiriyorum Allahim Allahim artık büyüdü istedigi şeyleri ifade etmeye başladı bi tik daha iyi ama genel olarak aglak ilk 6 ayı asla hatırlamak istemem oğlum ya uyur ya ağlardı uykusuda berbattı gerisini sen düşün şöyle kendi kendine yatıp tepinip sağa sola asla bakmazdi sürekli ağlardı gitmediğimiz doktor kalmadı tahliller ultrason lar hepsine bakıldı bunun karakteri bu deyip gönderdiler Arkadaşlarım bebekleriyle o kafe senin bu restoran senin gezerdi sinir olurdum benimki evde 1 saniye susmuyor onlarınki nasil duruyor diye canları saglsun büyüyorlar ama nasıl büyüyorlar şu 1 yılda 70 yıl yaşlandım beni sokakta gören Allah sana kolaylık versin diyor