Kızlar merhaba, bebeğim 3 aylıkken doktora gittik ve sürekli ağlama uyuyamama şikayetlerini anlattım doktor da kolik ondadır dedi.
Şimdi yeni anne olarak sizden ricam bana deneyimleyip işe yaradı dediğiniz be varsa söyler misiniz?
Gerçekten desteğe akıla çok ihtiyacım var. Bazen saçlarımı yolasım geliyor ama elimden de bir şey gelmiyor.
Genelde gündüzleri ağlamaları uykuya direnmeleri teselli edilir oluyor ama öğleden sonra tam cılkı çıkıyor yarım saat uyutmak için saatlerce sallıyorum, habire meme istiyor. O yarım saatte de asla kaliteli uyumuyor.
Akşam uykusuna yatırmak istediğimde de en çok o zaman ağlıyor gerçekten hiç sakinleşmiyor, meme almıyor, kucakta durmuyor ana kucağında da durmuyor, ayakta sallıyorum daha da şiddetleniyor ağlaması… bunları böyle sayar devam ederim.
Biraz sohbet edelim sizlerde durumlar ne? 😞😞😞
Ne zaman geçecek bu krizler? Doktor da normal deyip yolladı yapacak hiçbir şey yok dedi. 😢😢😢