Hiç koku sorunu yaşamadım kızım şuan 18 aylık
O kadar memnunum ki
Ama ben ona özel poşet almıyorum
Marketten kokulu poşet alıyorum büyük boy, onu kullanıyorum
Zaten o poşetin kokusu bile koku sızmasını önlüyor.
Sadece bazen fazla 💩 yaptığı zaman önlem amaçlı ekstra Bi poşete daha koyup öyle atıyorum