babyykar Arkadaşlar hani Korbell koku geçirmiyordu? İlk 6 ay evet dedim harikaymış hiç koku yok falan meğersem bebeğimin kakası kokmuyormuş🤣 ekgıdaya başladıktan sonra ufak ufak koku sızdırmaya başlamıştı şuan kızım 1.5 yaşında her şeyi yiyor normal olarak ve inanılmaz koku sızdırıyor. Ben mi yanlış kullanıyorum yoksa bu ürün gerçekten para tuzağı mıydı? Bu arada kendi özel poşetini kullanıyorum.
knur2341 babyykar maalesef aynı sorunu biz de yaşıyoruz bu yüzden balkona bıraktım özellikle kapağı açıldığı an koku yüzümüze vuruyor bence havalar sıcak ya ondan daha da kokuyor bezler
papulikkk babyykar Şişirme ürün. Çocuk bezinin günlük çöple atılması gerektiğini düşünüyorum. İlk aylar hariç günde zaten en fazla beş altı bez atıyoruz diyelim oda çoğu çişli e dolana kadar onu bekletmek çok kötü ya. Günde beş altı bezi de balkondan ayrı bir poşetle biriktirip direkt atmak gerek. Bunu zaten poşetle çöp kovası da yapıyor, onun meziyeti nedir cidden
Asyaveannesi04 babyykar Bizde kullanıyoruz ilk kızımda almıştım ve hiç de sorun yaşamadım kendi poşetiyle kullandım hep gün aşırı attım
babyykar knur2341 bende banyoya koydum ama günlük atmak zorundayım kakalı kalınca çok kötü kokuyor e bu sefer de poşeti dayanmıyor poşetide cok pahalı yani ne anladım ben bu işten 😂
sencokbiliyon papulikkk bu arkadaşa kesinlikle katılıyorum. Mantık saçma bir kere. Ben odasında çişli bez dahi tutamam. Çöp dolana kadar kakalı çişli bezlerin evin içinde durması kokuyu bırakın enfeksiyon riski. Korbell almadım. Alsam bile ben onu da balkona koyardım. Şuan balkonda küçük bir çöp kutum var sadece bezler için. 50 tl civarında olması lazım. Memnunum 😂😂
babyykar papulikkk kesinlikle öyle hani poşet tasarrufu yapmak istiyorum tam dolsun öyle atayım diyorum poşetide pahalı bide. Tam dolana kadar aşırı koku sarıyor tiksiniyorum biriktiremiyorum yani hiçbir mantığı yok normal kapaklı kova daha cok işimi görürdü
buselahmet papulikkk valla bizim iki günde bir neredeyse doluyor şu an 9.5 aylık çok su içiyor ve her uykudan önce uykudan sonra bezini değiştiriyorum çiş vs varsa. O yüzden iç kapak açık kalmadığı sürece koku yapmıyor
svda77 babyykar ben 1 yaşında bıraktım kullanmayı canım kokudan içeride durulmuyordu balkonda da güneş ısıttıkça mutfağa kadar gelmeye başladı kokusu hepte kendi orjinal poşetini aldık ama gerçekten çok gereksiz bir ürünmüş parasına değmedi
Retzja Oğlum doğduğundan beri bezlerini balkonda günlük bir poşet açarak akşama kadar biriktirdim, her akşam çöpe attım. Ayrı çöp kovası bile mantıksız geliyor o yüzden. Her gün 1 poşet açılması yeterli. Bir çöp kovası için binlerce lira verilmez ya 😂
babyykar Retzja valla verdik binlerce lira hala daha poşetlerine para veriyoruz her ay ama memnuniyet sıfır 🫠
asilhanmoms babyykar bende ilk 4 ay cok memnun kalarak kullandim ama kakali bez attigim an koku yayilmaya basladi ben letgodan 130 tlye aldigim icin cok onemsemiyorum balkona koydum🤣
ggrqnitt babyykar beklentiniz çok yüksek ortalama bir ürün ama tavsiyem banyoya koyun korbeli havalandırma ile koku azalıyor
bulutlarinsesi babyykar kime sorduysam ilk 6 ay işe yaraıyor diyor. Ek gıda sonrasında nanaymış. Aldık İran sonra öğrendim 🥲 mecbur normal tuvalet kovası olmsk zorunda 😂😂
accountant babyykar 10 aylık koku yok 2 aylık olana kadar odada bi kova yapmıştım ona atıyordum cam sürekli açık olduğu halde leş korkuyordu Korbel çok işime yaradı para tuzağı olduğunu asla düşünmüyorum
00998 babyykar hiç almaya gerek duymadım günlük atıyorum 😂 koku felan yok banyoya normal çöp kovası aldım yetiyor gidiyor.
minikmisimben babyykar 2 yıldır kullanıyorum banyoda duruyor hiç koku vs olmadı bazı derileri sorunluymuş sanırım. Eşim çok ön yargılıydı o bile iyi ki almışız diyor o kadar memnunuz