nadidelifora
nadidelifora Teşekkür ederim yazıp emek verdiğiniz için ama yanlış okumuşsunuz parka zaten götürdüm , oynadı ve dönmek istediğinde döndük , sadece banyo konusu benim için sorun oldu doktorum aşıdan sonra yakamamam gerektiğini daha doğru buluyor biraz geri kafalıyım sanırım bende öyle buluyorum . Hayır kelimesini çok kullandığımı düşünmüyorum sizin düşünceniz de çok doğru sürekli hayır dersek umursamaz ama gereken önemli şeye dersek hayır önem arz eder diye düşünüyorum.