nilaykara olabilecek şeylere hayır dememeyi,hayır dediğiniz şeyler için ağlasa da geri dönmeyi deneyin. Bugün özelinde konuşacak olursam, bacağının aciyacagini siz öngördünüz. Ama bebek bunu kendisi tecrübe etmeden bilemez. Yine götürecektiniz parka. Baktınız canı yanıyor oynayamiyor ‘tatlım bacağın acıyor şimdi gidelim yarın yine geliriz’ şeklinde yaklasacaktiniz. Gelirse ne ala gelmek istemezse demek ki keyfi yerinde biraz daha oynamasına müsade etmek gerek. Banyo için ağlamasına zaten gerek yoktu çünkü aşı sonrası banyo yapabilirdi.
Ama genel olarak şöyle söyleyebilirim ki,ben ağzında sürekli hayır ile gezen bir anne değilim. O kelimenin bir anlamı var çocuklarım için. Sınır. Orası durmaları gereken yer. Bu bir günde olmuyor tabiki. Sabırla yaklaşmak gerek. Agladiginda sakin kalıp sarılmak,duygusuna eşlik etmek onemli. Önce kendimizi regule etmeliyiz kriz anında.
Ve evet eşiniz haklı 🙃