deryaaslann ne acelesi var insanların anlamıyorum elbet 3 öğün yiyeceği zaman da gelicek şimdiden bebeği yemekten soğutmaya gerek yok. Bebeğim 9,5 aylık 3 ana 1 ara öğün +emzirme devam ediyoruz her öğünü isteyerek yiyor ama bundan fazlası zaten olmaz 1 yaş da olsa 2 yaş da olsa max bu şekilde gider porsiyonu artar diye düşünüyorum