aysecik_28 maşallah ne güzel, biz de sonunda biraz ilerleme kaydettik şükür. Benim oğlum da ilk 5 gün hep altına yaptı, lazımlığa oturuyordu ama yapmıyordu sıkıyordu kendini. Stresten ağladığımı biliyorum ama bende bu süreçte hiç kızmadım şükür. Bizim bugün 13üncü günümüz, son iki üç gündür daha iyi gidiyor. Benim oğlum çişinin geldiğini hala söylemiyor, ben saat tutup aynı saatlerde tuvalete oturtuyorum. Hadi tuvalete gidelim desem reddediyor, bende oyun hamuru falan alıp hadi oyun oynamaya gidelim diyorum, o zaman geliyor. Alıp tuvalete oturtuyorum oyalıyorum oyun hamurları ile, o esnada yapıyor son birkaç gündür