Kızlar beşinci günümüz ve hiç ilerleme kaydedemedik. Oğlum 2 yaş 10 aylık, diyorum ki keşke geçen sene sonbahara doğru başlasaymışım, geç kaldığımı hissediyorum kendimi aşırı suçlu hissediyorum. Şu an 3 yaşa yaklaşırken inatlaşmaya başladı, haliyle zor oluyor. Gülerek tuvalete yapmayacağım, halıya yapacağım diyor. Israrla halıya yapmasının yanlış bir şey olduğunu, bütün arkadaşlarının çiş ve kakalarını tuvalete yaptıklarını söylüyorum. Oyuncaklarını alıp tuvalete götürüp çiş yaptırıyoruz, ama değişen bir şey yok. Hep altına yaptı 5 gün boyunca. Lazımlığına veya tuvalete 1-2 dakika boyunca oturuyor sonrasında hemen çişini yapmadan kalkıyor. Bir de ara sıra saatlerce çişini tutuyor, kakasını da 2 gündür hiç yapmadı normalde her gün yapardı. Daha ne kadar denemeliyim sizce? Gerçekten kendimi çok salak gibi hissediyorum keşke geçen sene başlasaymışım bu eğitime. Çok stresliyim çok zorlanıyorum gerçekten