kizimlahayat ben ikisini de kullandım. Bebek arabasına 15 günlükken koyup gezmeye başladım. Sürekli gezerdim zaten. 35 aylık şuan. 3 E gircek. Uyku saatinde dışarıdaysak kesinlikle yanımdan ayırmam. gezilerimde alışverişimi de uyku saatine göre ayarlarım. Doğdu doğalı uyuduğu an benim için en büyük rahatlama anıydı. Sakin kafayla Alışveriş yapıp bir kahve içebiliyordum.
Ama kötü yanı aşırıya kaçınca alışıyor. Arasını bulmak önemli 😆
Benim oğlumu ben geçirmeye alıştırdım. Mesela bebek arabasından oto koltuğa- oto koltuktan eve şeklinde. Başlarda uyandığı çok oldu taşırken. Ama iyiki alıştırmışım diyorum ❤️