Normalde de evci biriyim ama çocuktan sonra dışarı çıkasım hiçten gelmiyor yani gözümde büyüyor. Buna rağmen mümkün olduğunca her sabah kanguruyu takıp sitede turluyoruz .arabaya geçeyim dedim ama çok daha yorucu geldi. Çok yokuş bulunduğumuz yer sitenin içi bile yuvarlanmalık tam :() sizce hangisi daha konforlu? Arabaya alışmaya çalışayım mı acaba yoksa kangurudan devam etmek daha mı iyi?