uzaydamla trnipek bende gecen sene aldım oglum 1,5 yasında falandı cok gıydıremedım memnun kalmadım acıkcası yapısı cok sert rahat deıl gibiydi bu sene crocs aldım mükemmel gerçekten
trnipek meeerve aynı benim eşimde öyle plastik çirkin diyor. Ama ben kız çocuklarına çok yakıştırıyorum
meeerve trnipek bende beğeniyorum ya eşimde aynısını söyleyip duruyor bu plastiğe para mı vereceğiz diye 😂 vicconun modellerini beğenmedim
zynpks trnipek ben aldım ıkıncı el almışım iyiki normalde 21 numara giyer vicco da hatta biraz bol oluyor igorun 21 ınde iz yaptı biraz etli ayağı
PeekaBoo_ trnipek bana sert ve çok düz taban geliyor ben vicco sandaletleri daha çok beğeniyorum açıkçası bir de igor sandaletler oğlumun bileklerini çok acıttı bir kez aldım daha da almadım