kirmizibalikbeachte valla ben prize takılandan kullanıyorum. Mecburen. Özellikle köye gidince yanımdan ayırmam. Yattığımız odaya gece takıyorum çünkü tazelemeyince gece ısırıyor. Gün içinde sürekli tazelerim köyde.
Şöyle diyim size kıyafetin üstünden bile ısırıyor. Kıyafetine de sıkmak zorunda kalıyorum 🤦🏽♀️
Prize takılanı mecbur kullanıyorum yani. Yazında çok sinek olduğunu düşünüyorsam takarım. Sürekli ilaçlanan bir yerde yaşıyorum. Allaha şükür. Çok sinek olmuyor ama olunca da takıyorum.