kirmizibalikbeachte Kızlar günaydın. Oğlanın üstünde bildiğiniz halay çekmiş sinekler. Fotoğraflayamadığım daha çok yerinde var çokta net çekemedim ama her biri ceviz büyüklüğünde maşallah kıpkırmızı. Geçen senede böyleydi. Ne yapacağım ya ben? Odasında açık yer yok kedi var diye camlar kapalı. Gündüz balkondan geldi heralde. Bu prize takılan sinek kovuculardan kullanan var mı? Ve bu kaşıntılar için ne yapabilirim ya çocuk mahvolmuş durumda.
masal_ece kirmizibalikbeachte Ayyy çok kötü olmuş kıyamam aynı sıkıntıyı bende yaşıyorum iki küçük var bende işe yarayan iyi bir sprey var mıdır bende burda bekliyeyim 😒
organikirmik kirmizibalikbeachte ben de yerimi alayım aynı durumdayız kedi var diye cam çerçeve açılmaz balkona da eşim sigara içmek için çıkar açık kalmaz yani nerden geliyor anlamadım
monica50 kirmizibalikbeachte benim bebeğimin de alnında 6 tane var böyle kırmızı şişlik 😭 raid alacaktık ama araştırdım bebekli odada önerilmiyor odaya ilaç vs de sıkmıyorum sineklik yaptırıyorum bütün camlara başka çözüm bulamadım
Minigim38 kirmizibalikbeachte sivenonun sinek koruyucu spreyini sıkabilirsiniz vücuduna. Kaşıntı için sabunlu su yada eczaneden stilex diye krem var ondan alabilirsiniz
kirmizibalikbeachte masal_ece ya dışarda sprey sıkıyorum da yatarken sıkmakta içime sinmiyor çarşafa ağzını yüzünü sürüyor sonuçta 🤦🏼♀️
kirmizibalikbeachte organikirmik aynı aynı bi tek sigara için çıkıyoruz o esnada nasıl girdiyse valla bıktım bizde bişey yok çocuğu mahvetmişler sağolsunlar
kirmizibalikbeachte monica50 bizim ev sahibi maalesef izin vermiyor, yapışkanlı olanlarda kedim için tehlikeli. Ondan dedim prize takılanlar belki işe yarıyordur ama zararı hakkında çok bilgi sahibi değilim 🙏🏻
kirmizibalikbeachte Minigim38 alacağım hemen sivenonunkini de geçen gün ebebekte yoktu babyton vardı onu aldıkta o da çok etkili değil sanırım
damlaaa_1 Merhaba benim yaşadığım yerde çok fazla var aşırının aşırısı yani Adana’da Yaşıyorum burası çok sıcak çok olur benim evde de aynı şekilde öğleden sonra cam kapı açamam hele akşam açsam sabaha kadar paramparça oluruz geçen akşam karşı komşuya gittim kahve içmeye o prize yakışanları açmıştı ve cam kapı hep açıktı abla sinek yok dedim bu yaklaştırmıyor dedi bir de essemmat kullanıyormuş bir tane bile yoktu deneyin Migros’tan almış prize takılanı şok da da varmış
gizememre kirmizibalikbeachte çok geçmiş olsun kızım alerjik bir bebek 22 aylık sivrisinek ısırdığında bundan daha büyük kabarıyor doktora gittik Stilex krem sürebilirsiniz dedi gerçekten rahatlattı kaşınmadı kaşınmayınca kırmızılıklar gitti
kirmizibalikbeachte gizememre ay teşekkür ederim ya alayım eczaneden benimkide alerjik bi bebek kaşımaktan yara yaptı hepsini 🤦🏼♀️
Asil1602 kirmizibalikbeachte Siveno kullanıyorum sürekli elinizin altında olsun uyurkende sürün hiç sorun yaşamıyorum
gizememre kirmizibalikbeachte Malesef aynı bizim de öyle krem baya rahatlattı ama kaşınmayınca da geçti çok şükür çok geçmiş olsun
cokbilmismom kirmizibalikbeachte cam ev kapılarınıza sineklik taktırdık yazikkk bebeğe 🥹 benim eve bir tane sinek girmez her yerde sineklik var. Sinek kovucu spreyde sürebilirsiniz ama evde her gün her gün ben sürmek istemezdim sineklik kesin çözüm