neslika Evet çişinin geldiğini
biliyor 5. Gün bugün neyse oyunla bir şekilde şişeye yaptırdım. Kıyafetimi giydir dedi ama bir şekilde giydirmedim yaptı şükür. Büyük tuvaletini de altına yaptı. 2 gündür onu da yapmıyordu. Sifonu çekip bay bay yaptık. Yani lazımlığa direnç gösteriyor onun haricinde sıkıntı yok. Dün çok fazla tuttu çişini, çok fazla sıktı kendini, Beni tedirgin etmişti ama bugün öyle tutmadı. Sanırım yavaş yavaş düzelme var gibi. Birde balık oyunu yaptım ona kovanın içine şişe kapakları attım onları tutmaya çalıştık felan oyun oynadı yapacağı zaman hadi çıkalım dedi biranda şişeyi tuttum yaptı. Sarı çiş dedi güldü.