beratelifnr kaka korkusundan dolayi biz beze geri donduk ,kurban bayraminda baslamistim egitime 4. Gununde kendisi bezini istedi kakasini anca ona yapabildi ,sonra akisina biraktim artik ,kendisi istedikce bezi cikarip tuvalete gidiyoruz ,oyunevinde klozet var kendisi benim anlattiklarimi oyuncaklarina anlatip klozete oturtuyor kaka yaptiriyor sifonu cekip temizliyor ellerini yikatiyor herseyin bilincinde 28 aylik ,bugun tuvalete gitmek istedi yine eline kitap verdim oturttum ebeveyn banyosundaki klozette ,babasi da odadaydi ben mutfakta ,ilk defa bugun kakasini yapti tuavelete alkisladim odullendirdim tekrar bezi cikardik alistirma kulodu giydirdim ,bugunluk 3-4 kez kacirdi sadece bir kere fazlaca kacirmisti digerleri minik minikti bakalim ,ustune gitmemek en iyisi ,surekli kaka cis konusuyoruz