Always-be-happy_Always-smile kedilipicama Çok şükür ama yoğun bakım öykümüz fazla olduğu için 4 5 yaşına kadar sıkı takipliyiz. Genellikle maşallahı var doktorumuz 2 yaşına doğru toplar kendini demişti yaşına gelmeden topladı ama benzer semptomlar gördüğümde içimi saran derin korkuyu durduramıyorum hala 😔😔
kedilipicama Always-be-happy_Always-smile Rabbimin izniyle bi sorun olmaz canım zor dönemleri atlatmıssınız çok şükür rabbim bidaha aynı şeyleri göstermesin saglıcakla büyütün evladınızı🌺🤲
Always-be-happy_Always-smile papatyaebru ben zor ve ağır bir doğum gerçekleştirdim epizyotomi yapıldı yoğun bakıma gidip gelmekten oğlumu düşünmekten kendimi hiç ettim o dikişler tekrar tekrar tazelendi. 2. Çocuk lafını edenin ağzını epizyotomi makasıyla dağlarım 🤣🤣
betul97_ kedilipicama 2024 Ağustos annesiyim 🌸🌸 Zaman ne kadar da çabuk geçti fotoğraflarına bakıyorum da sanki bir anda kocaman olduu
kedilipicama betul97_ ay gerçekten öyle ya gece uyuduğu zaman bende bi arvise dalıyorum miniciklerdi 🫶
canmanayvesuyu kedilipicama ben de ağustos annesiyim 17.08.24 😅🫠 iyiyiz krizlerle mücadele ediyoruz 🥹
kedilipicama canmanayvesuyu bizde öyle bide şimdi su içip üstünü ıslatma yeri ıslatma huyu çıktı neyseki havalar sıcak😂
kedilipicama JollyBaby orası öyle canım 6 aya kadar sagıp verdim ne kadar çıkarsa çıksın vermeye çalıştım ama emzirme içimde ukte kaldı diyebilirim🥲
aycaunalsimsek kedilipicama 2024 Aralık annesiyim, herkese selamlar 👋 1,5 yaş sorunları ile uğraşıyoruz bizde, agresif tavırlar, istediğini yaptırmak için ağlamalar vs