kedilipicama 2024 yazın doğum yapmış anneler nerdesiniz hesapları hatırlamıyorum ama posta yazarsanız eminim hatırlarım🌼 nasıl gidiyor annelik bebişler nasıl 2.ci doğum yapan varmı uzun süredir hesabıma giris yapamıyordum konuşalım 🫶
myavocado kedilipicama 👋 2024 ağustosta doğum yaptım. Kullanıcı adı değişmedi ise sizi hatırlayamadım ben de 🙈
Always-be-happy_Always-smile kedilipicama Ben kasımda doğurdum. Bizim ilk 3 ayımız kesitli aralıklarla yoğun bakımda geçtiği için o dönemden kimseyi bilmiyorum 😔😔
kedilipicama myavocado minikmercimek ti önceden kullanıcı adım değişti benim sizi hatırladım kullanıcı adından 🫶🏻 benden ağustos doğum yaptım
kedilipicama gizememre bende agıstos annesiyim 🥰 zaman ne çabuk geçiyor nasipse bi kaç aya 2 yaşına girecekler 🫶🏻
Always-be-happy_Always-smile kedilipicama Çok şükür ama yoğun bakım öykümüz fazla olduğu için 4 5 yaşına kadar sıkı takipliyiz. Genellikle maşallahı var doktorumuz 2 yaşına doğru toplar kendini demişti yaşına gelmeden topladı ama benzer semptomlar gördüğümde içimi saran derin korkuyu durduramıyorum hala 😔😔
berk58 kedilipicama ne çok ağustos annesi varmış bence 2024 21 Ağustos annesiyim 🌸 aynı zamanda o gün evlilik yıl dönümümüz 😍
JollyBaby kedilipicama 2024 şubat annesiyim. Annelik güzel gidiyor az önce bir duygulandım hatta ne çabuk büyüdü diye dokunsalar ağlardım da toparladım sonra. Göğsümü açmaya çalışıyor emer gibi hareketler yapıyor biraktirali 2-3 ay oldu hala tesiri devam ediyor. Çok üzülüyorum aklıma geldikçe niye bu kadar uzun uzadıya yazdım onu da bilmiyorum duygusallık çöktü birazcık 🥹
kedilipicama JollyBaby kıyamam ya🥰 biz sadece 2 aycık emdik o yüzden pek bilmez ne kadar süre geçti benim de içimde yaradır emme konusu🥲
ebrarozturk kedilipicama 2024 Kasım annesiyim, 1.5 yaş sendromuyla uğraşıyoruz ikinci doğum nasipse eylülde ;)
nazligiz 2024 Ekim annesiyimmm krizlerle uğraşıyorum artık ikna etmek çok zor anlıyor her şeyi…… bi de bıdır bıdır bi şeyler anlatmaya çalışıyor hangi dil çözemedik 😂😂😂😂