tugbadm bebegim uc aylik on gun oldu biraktim sallamayi ilk once kararli olman lazim kundak yap yuzunu kapa kucaginds boyle dene uykusu gelince baktin uyumuyor goguslerini ac tenine dokunsun emiyorsa ayakkta emzir pispisle ayni zamanda emmek istemiyorsa emzigi ver elini kolunu ac ama bu esnada hep pispisla sevdigi muzik ninni varsa onu ac kucakta bi kac kucakta uyumadan sonra koltukta ayni islemleri yap dalmadan yataga koy bi kac gun sonra ayni sekilde besigiine koy sallama besikte bile poposunu pispisle elini karnina koy sakinlestir seni gorsun dalana kadar bekle uzeroni ort ve cik ben suan gece dahi besigini sallamiyorum alismasin die bu sekilde basarili oldum hatta uc gundur yattigi yerde yuzuni ortuyorum pispisliyorum orda kaliyor cok sukur cok kucuk henuz farkinda degil ilerde daha zor olur simdi birakmak mantikli bence