papatyam38 8 aylık olacağız, düzeltilmiş 6 aylık. Gündüz kucakta uyur, gece saat başı uyanır. 5.00 de uykusu biter. İlk 4 ay gaz sancısı dedik o geçti tam düzelir gibi oldu ama düzelmedi asla. Çok şükür bugünümüze diyorum hep, ama insan anne bile olsa arada sabrı tükeniyor/