Günü gününü tutmuyor bebeklerin, atak dönemleri, sendrom dönemleri süreci çok daha zorlaştırıyor. Bir de prematüre annesiymişsiniz, saygım sonsuz 🫂 Büyüdükçe derdini daha iyi anlayacaksınız, hayatınız rutine girmiş olacak, bebeğiniz ayaklandığında bu zamanlarınızı hatırlayıp güleceksiniz. Yürekten sarıldım 🤍