Doğduğumdan beri vantilatör sesi olmadan uyumazmışım hatta annem kış günü bile vantilatörü açıp başka tarafa çevirirmiş sesi gelsin diye. Bu böyle liseye kadar gitti uyurken YouTube dan vantilatör sesi açıp öyle uyurdum yani. Üniversiteye gidip yurtta kalmaya başlayınca bıraktım biraz alışkanlıktan dolayı uykuya dalmak zor oldu tabi. Ama otizm değilim 😊