15 aylık bebeğimi doğduğu günden beri beyaz gürültü ile uyutuyorum başka bir şeyle uyumuyor bugün birisi beyaz gürültü otizm yapıyor dedi otizm doğuştan olan bir şey değil mi arkadaşlar kızımda da hiç otizm belirtisi yok gözlemlemedim beyaz gürültünün otizm yapmasına şaşırdım açıkçası ya da tetiklemesine ekran izlemiyor sonuçta sadece o sesle uyuyor konu hakkında bilgisi olan var mı