ayse2_ tek doktor ilerliyorum. Bebeğim i çıplak tartıyor. Ne bezi ne kıyafeti etkilemiyor. Sağlık ocağınada bilgileir veriyorum. Ölçüme vs gitmiyorum.
Eğer kiloda kaygılıysan ben -Yenidoğan döneminde kilo verdiği için öyleydim- bebek tartısı aldım. Onunla evde takip ettim 2 günde bir tarttım. Alamazsanda evde tartı varsa önce sen çık tartıya sonra bebeğinin altını değiştirmiş şekilde sadece zıbınla kucağına al çık. Aradaki fark bebeişin kilosu. Çıkan kilodan her defasında 50-100gr düş kafadan. Üç aşağı beş yukarı gerçek kilosunu takip edebilirsin. Ben hala öyle yapıyorum.
Mentalimi rahatlatıyor. Doktora gitmeden önce evde hemen tartı hesabınıbyapıyorum doktora gittiğimde ölçümü ile karşılaştıp demekki şu kadar gram tartım fark ediyor diyip hesaplıyorum. Bi yerden sonra kafa otomatik yapıyor bunu. 😇
Ay unutmadan tartını hep sabit bir yerde tut 😬