Arkadaşlar fikirleriniz yorumlarınız benim için çok değerli lütfen deneyimlerinizi tecrübelerinizi benimle paylaşın kızım 3 ay 20 günlük emmek istemiyor meme reddi olarak düşündüm biberon aldı doğduğu günden beri ama şu sıra biberonda almak istemiyor sürekli huzursuz ağlıyor memeye koyunca başlıyor huzursuzlanmaya bir mama yada sağılmış süt veriyorum bir öğünde 90 cc anca besleyebiliyorum bazen sağdığım süt az oluyor mama vermek zorunda kalıyorum emse sütüm var cihaza çok çıkartamıyorum 10 gün önce çocuk doktorunda 5.450 kilosuydu biraz demişti arkasına sağlık ocağı kontrolü vardı oranın tartısı ile 5700 geldi ebeler iyi demişti ama takip edelim kilosunu dediler 4 gün sonra gitttiğmde 30 gram almış ve bir hafta sonra tekrar gel dediğin de bugün gittim 5500 olmuş 200 gram düşmüş çok üzüldüm ağladım ve çocuk doktorum getir buranın tartısı ile bakalım dedi ve bugün hastanede 5750 geldi doktora göre 300 gram almış sağlık ocağına göre 200 gram düşmüş kilosu kafam o kadar karışıyor ki üzülüyorum yavrum için aynı zamanda troid ilacı kullanıyor rakipleri düzenli yapılıyor bebeğimin emmesini düzeltmek ve kilo aldırabilmek için ne yapmam lazım gerçekten psikolojik olarak çok yoruluyorum yoruldukça bebeğime iyi bakamayacağım diye korkuyorum