flowersssss LezizeNine ben hiç çalışmadan girdim matematikten sadece sınav sayılsın diye 1 soru yaptım. Bir yerler tutuyodu ben açıktan yazdım ilk tercih geldi. Bide çalışsam baya bişeyler olurmuş. Gözünüz korkmasın
LezizeNine flowersssss oh maşallah ya çok sevindim senin adına ben zaten 2 çocukla anca açıktan okuyabilirim örgüne gidemem. Mezun olduğum bölüm de zaten açıktandı ve kendi üniversitemde okumak istiyorum yine açıktan🌸
LezizeNine DreamTheater anladım canım ben de paragrafta iyiyim ama dediğin gibi anlayarak bi seferde okuyup çözmem lazım yoksa bana da yetmez süre 🥺
DreamTheater LezizeNine evet hızlıca yanıtlamak gerekiyor üzerinde düşünerek çözünce süre büyük sıkıntı oluyor 😂 Bende giricem bu sene geçen sene tercih yapmayı unuttum hepimize başarılar 🌸
zehross00 Valide-Ayse-Hafsa-Sultan İnanmıyorum kaçırdım resmen yaaa. Öncesinde de o kadar bakmıştım ne zaman başvuru diye. Hamilelik durumu olunca aklımdan çıkmış tamamen offf yaa