ben temizliğime çok dikkat ederdim annelikten önce de her gün duş tabi. çalışıyordum o zamanlar sağlık sektörü. yenidoğum yapmış anneler geliyodu o kadar kötü kokuyolardi ki kış olsa bile diyodum ki bebeğe bakmaktan mı duş alamıyolar ben olsam iki dk da olsa alırdım bu nasıl koku falan. doğum yaptım aynısıyım 😫 mecbur rexonanın rolonunu kullanıyorum artık sıfır koku ama bi yerde de okudum bebekler bizim kokumuzu iyice net bi şekilde duysun tanısın diye böyle oluyormuş 🥹