monica50 öncelikle hayırlı olsun, istediğiniz sonucu alırsınız umarım 🌸benim iğne fobim yokta doktor fobim var 😂 sanki gidicem git diyet yap ne iğnesi diyecek gibi hissediyorum. Sadece bu yüzden erteliyorum 😂 birde şeyi merak ediyorum yemek yeme isteğini bastırıyor ama yememiz gereken bir miktar var sonuçta. Hani iştahı tamamen keser mi, keserse tansiyon düşüklüğü halsizliğe yaşar mıyız? 2 yaş bebesiyle bundan çekiniyorum. Lütfen güncelleyin durumu 😊🌸