süreci paylaşmak istedim bebeğim 1 yaşında, 10. ayına kadar sağarak besledim çok çok zordu herkes onu ye bunu ye süt olsun diye bişey uzatıyodu ben de alıştım boğazıma dur diyemiyorum gerçekten sürekli bir şey yeme ihtiyacı hissediyorum. süt işini bıraktık şimdi de kilo almışsın kilolusun yorumları gelmeye başladı ve aşırı sinirim bozuluyor. diyetler dikiş tutmuyor mounjaro aldım 2,5 mg bu hafta başında ilk iğneyi yaptım. hedefim 15-20 kilo kadar vermek, bu süreçte yememeye alışırsam midem küçülür diyetle devam ederim diye planlıyorum umarım başarılı olurum.
anlatılan etkilerinden bahsedeyim ilk iğneyi gece vurdum yattım sabah 5 civarı kalkıyoruz bebişle birlikte. hafiften bi mide bulantısı oldu ama tolere edilemeyecek gibi değildi. hissi de şu şekilde sanki yemek yiyeli 2-3 saat olmuş gibi ne aç ne tok gibi bir his verdi bana. genelde yiyemiyorum midemde taş gibi oluyor yemek diyenleri okumuştum bende öyle olmadı henüz. kahvaltıda sofraya ballar kaymaklar koymak aklıma gelmedi ilk defa, 2 çatal da yesem aynı 10 çatal da yesem aynı gibi hissettim zaten ekmek falan da yemedim kendimi yarı aç yarı tok bıraktım gün boyu. bu sebeple pek sigara içesim de gelmedi az içtim gerçekten. burayı arada güncellerim sorusu olan ya da kullandım deyip deneyimlerini anlatmak isteyen olursa beklerim 🌸