beyazkumm en dürüst halimle yazıyorum.
Keşke yapsaydım:
• 18 yaşıma gelir gelmez evden kaçıp yurtdışına yerleşseydim. Toplum baskısı dibine kadar yaşatılan, heba olmuş bir gençlik söz konusu.
• Asla evlenmezdim. Biyolojik saatim zorladığında da huyunu, tipini beğendiğim biriyle bir gecelik ilişki sonrası hamile kalıp eyalet/ülke değiştirirdim. Çocuğum bir tek benim olurdu. Bütün sıkıntısını benim çektiğim çocuğun babaannesinin hak talep etmesiyle falan uğraşmazdım.
• Kimse üzülmesin diye asla bir adım geride durmazdım. Kimse için hakkımdan feragat etmezdim. Kimseyi kendi benliğimi yok edecek kadar sevmez, kendimi körleştirmezdim.
• Evlenmeden olmaz demezdim ahahahahahaha
Ama bunlardan dersimi aldım. Bir daha dünyaya gelirsem anneciğini salya sümük bırakacağım.