elifozkan beyazkumm beni ziyarete kilometrelerce uzağa gelen arkadasımla yok yere kavga etmistim ağlamıstı keske yapmasaydım sonrasında defalarca özür diledim haklı olsam bilee cokk cok pişmanım
bir1anne beyazkumm keşke 18 yaşımda evlenmeseydim. Okulumu okuyup mesleğimi elime alsaydım. Kendi ayakları üzerinde duran bir kadın olduktan sonra yuvamı kursaydım.
tubatogan beyazkumm Keşke İngiltere’de eğitimi kabul edip, Tuborg’da işe girmeseydim. Madem oraya girdim keşke 7.ci ayımda istifa etmeseydim. Hayatımın tek keşkeleri..
cahillesohbetikestim_ seyymer annemden duymuştum bunu çok şaşırmıştım… şeytan insanla orada çok oynuyor demişti… onu hatırladım 🌱 sabır gerek Demekki…
anonimli Keşke bekarken o ehliyeti alsaydım Tek keşkem yani Ben kolay kolay bişeyden pişman olmam ama bunu yapmadığım için pişmanım
dani2711 beyazkumm keşke ehliyeti aldıktan sonra araba sürmeyi bırakmasaydım🫠 ve keşke herkese karşı sınırımı koyabilseydim şimdi bu kadar üzülmezdim
thsinurr beyazkumm 15 16 yaşlarında intihara kalkıştım, sigara içtim, ailemin değerini bilemedim onları hep kötüledim keşke diyecek çok şeyim var ama en başta bunlar var. Söylerken bile utanıyorum.
patlakprezervatif beyazkumm keşke üniversite tercihlerini yaparken bu kadar korkak olsamasaydım. Ya da en azından Kırgızistandaki eğitimi tamamlayıp dönseydim.