Kitsu ketentohumu yaa kuzum benim. Bir de şey var Emeklemeyi öğrenince uykuda dört ayak üstüne kalkıyorlar 😅
ketentohumu Kitsu yaa bu kadar uyku sorunları yaşayacağımız kısmını hiç tahmin etmemiştim çocuk isterken djjdjddjjdjdjd
ketentohumu gmsek bizim de günlerimiz anlattığınız gibi geçiyor gece 1den beri 5.kez sallıyorum şu an öyle sık uyanıyo ki neyden memnun değil sorun ne inan bilmiyorum yetemiyorum çocuğuma
Kitsu ketentohumu bende zor olacağını biliyordum da bu kadarını beklemiyordum. Dün gece 4.30 da güne başladık 😅
dilasii ketentohumu evet sanki hiç uyumamış gibi davranıyor bu sefer de mızmızlanmaya başlıyor uyutmaya çalışıyorum gözleri kapalıyken ağlıyor kıvranıyor multivitaminlerle ayakta kalmaya çalışıyorum her uyku seansı işkence gibi geliyor