Bebeğim heyecanlandığında sevinçliyken kollarını çırpıyor özellikle sol kolunu kanat çırpar gibi. Bundan okeyim. Ancak uykuya geçerken özellikle gece uykusuna geçerken de çok çırpıyor kendine vuruyor resmen. Gece de 2 3 gibi uykusunda yapıyor 1 2 haftadır kendini uyandırıyor. Bu dönemde görülebilecek normal bir davranış mı bu yoksa otizmi mi düşünmeliyim