Teletabianteni geçmiş olsun. Bebeğiniz kaç aylık. Benim oğlum 3 yaşında 1 buçuk ay önce atlattı. İlk 2 gün sürekli ateşi vardı. Sonra yaralar çıkmaya başladı. Yaralarına bir tane kaşıntı kremi vardı ondan sürdüm. Calpol verdim. Biz de ağız içi yaraları için aftoral diye bir sprey aldık. Ama anlık rahatlama sağlıyor. Karadut sürdüm ağzına. Bol bol da karadut öz’ü içirdim. Ağız yaraları geçmeden bir şey yemedi. Bir de o süreçte dondurma yedirmiştim.bol bol su içmesini sağlayın