Teletabianteni Arkadaşlar bebeğimin bu sabah vücudunda ufak çok sayıda döküntü oldu. Hastaneye götürdüm doktor el ayak ağız hastalığı dedi. Yaşayan, atlatan var mı? Bilgileriniz, önerilerinizi paylaşır mısınız lütfen?
Mariposa Teletabianteni yavru, benim buyuk kiz olmustu okul acildiginda biz allerji ilaci ve kremi kullandik uc gunde gecti. Ates vs yapmadi.
alinmom Teletabianteni Geçmiş olsun canım. 🥲 Benim kızlarda atlattı, ağız içi yara vücutta döküntü olmuştu. Alerji ilacı ve krem kullandık. Bir kaç güne toparlamışlardı.
Teletabianteni Mariposa bizim bugün oldu doktor sadece sprey verdi bı tane ateşi olursa ateş düşürücü ver dedi
Mariposa Teletabianteni gecmis olsun canim bulasici bi hastalik kesin birinden kapti ; bazi doktorlar ilac vermeden kendiliginden gecmesini istiyor kimisi de ilac veriyor. Sen doktorun verdiklerini kullan canim.
zeyneptasdogen Teletabianteni Aynı şekilde 10 güne yakın çektim. Hala tam olarak atlattı sayılmaz. Kurudu ama yaraların yerleri belli. Berbat geçirdik biz. 4 gece boyunca kıyametleri kopardı ağlamaktan ağzının içini yara bere yemek yiyemedi çocuk. Ağız yaraları için bir şurup + alerji şurubuyla atlattık bizde
Mariposa Teletabianteni yo yikamada sorun yok ama havlularınız falan ayri olsun doktor size de bulasir demisti