Annem babam hayatta olmadığı için
Herkes birbirini seviyor değer veriyor bana vermedikleri için
Hiç arkadaşım olmadığı için
Dışarda çok harika göründüğümü fakat benle
konuşulunca çok sıkıcı bir insan olduğumu gördükleri için
Tahsilim ilk okul olduğu için
Bütün kardeşlerimle küs olduğum için