Niyesordunbucevabi kanka görüşüyordum da yani sürekli buluşma olmuyor ki
O günlük 2 defa felan dışarı çıkıyor e ben o kadar çıkamam
Bide onun sürekli ablaları felan gelip gidiyor kendi gidiyor
Bütün binayla da kanka olmuş, bende sevmem herkesle samimi olmayı