Lilalilaliiiiilaaaa Kızım doğduğunda ankara sigorta yaptırmıştık eşimin işinden dolayı kampanya vardı 30 bindi .
geçen ay doldu .yenilemesini eylülde yaptıracagız 50 bin civarı tutuyor kızımınki ,Benimkide 40 bin küsüratlı .Her hastanede geçerli olanları yaptırmanızda fayda var ✨🌸